Leraanes Arkadaslar merhaba bugun saglık ocagına gttm kan testı sonucu aldm genel ıstemıstı dr saglık ocagındakı dr baktı bısey yok dedı ama ürik asit dusuk cıkmıs 2.6 en dusuk olması gerekirken 2.4 olmus İnternetten baktım kotu seyler yazıyo demirimde dusuk
Ozican Leraanes benimde öyleydi gittim gösterdim hepsi normal dedi internetten bakma bende baktım internete bakınca işin içinden çıkamıyosun.Doktora da dedim internetr baktım diye internet daha iyi biliyor o zaman diyr azarladı 😬
Leraanes Ozican walla İnternetten bakmam bıdaha hep boyle oluyor. Sordum doktora telefondan dayanamadım oda onemlı degıl dedı cok sukur