İyi günler hanımlar..
Tüp bebekle hamile kaldım 9 haftalıkken ufak bı kanamam oldu sebebi bulunamadı kan sulandırıcı iğneler kesildi geçti riskli gebelik diye pek iş güç yapmadım yemek bulaşık filan sadece. Şimdi 37+5 günlük olduk çok şükür salı günü kontrolum vardı çatı muanesi oldum 1 cm açıklık vardı rahim ağzı yumuşamış dedi doktorum zaten bebek başı yavaş yavaş doğum kanalina girmiş demişti onceden. Şimdi tüp bebekler genelde risk almamak için sezeryan oluyor ama ben normal doğum u denemek istiyorum dedim doktoruma.
Oda bana 1 hafta süre verdi bol bol yürüyüş yap bebek kanala inerse ve açılman artarsa normal doğumu bekleriz yoksa sezeryan yaparız dedi.
Bende o günden beri yürüyüşlere başladım bugün pilates topu aldım dogumu kolaylaştırıci hareket yapmak için.
Tüp bebekle hamile kalıp normal doğum yapanlar kaçıncı haftada yaptınız nasıl geçti hikayelerinizi anlatırsaniz çok sevinirim 😍