Benim yurtdışı işim hiç olmadı balayı vs de olmadığı için valizim yok .BİM’e 2 Ağustos’ta valiz gelecekmiş küçük orta büyük boy 90-100-110 lira fiyatları. Düşünürseniz hastane çantası yerine valiz daha avantajlı ve alan geniş olur. Almayı düşünüyorum ilk bebeğim kışın olacak Doğumu battaniye yelek vs olacak içinde valiz daha mantıklı geldi isteyen takip etsin😊