Kızlar afedersiniz lavaboya çıktığımda idrarımı yaptığımda hepsini yaptım diye kalkıyorum . Ellerimi yıkayıp çıkana kadar tekrar geliyor . Yani sanki mesaneyi tam boşaltamıyorum. Kalanı için tekrar giriyorum lavaboya . Ama yanma batma vs. Hiç yok. Sizce bu enfeksiyon mu ? Haftam 21 . Yarın doktora gidicem gerçi de sizin başınıza geldi mi