Yakın zamanda böyle bi post açılmıştı diye hatırlıyorum ama içimi dökmezsem kendimi yiyeceğim. Affınıza sığınarak, tekrar ikili test ile ilgili post açıyorum. Bugün 14+0 haftalığım ve ikili test sonucum 1/50 çıkmış. Doktorum amniosentez olmamı söyledi, çok kararsızım. Ağlamaktan içim dışıma çıktı. Sizce ne yapmalıyım. İstanbul Avrupa yakasında oturuyorum. Başka bir doktora gitmeli miyim