Deniz25 Bayanlar 25 haftalık hamileyim tsh 3,48 çıktı iç hastalıklarına görünmem gerekiyormuş. Bu şekilde yüksek olan varmıydı yan etkileri nelerdir. Allah korusun ne gibi zararları olur
theo Deniz25 ilaç kullanman gerekiyor canım, tsh yüksekliği bebekte zeka geriliği yapabiliyor. Değerin çok yüksek değil doktor 25 ya da 50 mg tiroid ilacı vercektir
Busraduru Deniz25 hıc korkma benım ılk baslarda 5. Cıktı cok sukur suan duzelıyo ama doktor kontrolunu ıhmal etme
esra1907 Deniz25 olsa bile mecbur kullanmalısın canım kullanmayınca sıkıntı oluyor gebelikte guatr çok önemli ve dikkate alınması gerekiyor