2 li test sonucum normal çıkarken 4 lü test sonucum yüksek çıktı normal de detaylı ultrason um ağustos 21 nde ama doktorum acil baktırman Lazım dedi tabi ben moralman Bi çöktüm hemen detaylı ultrason için özelden doktor buldum apar topar gittim ultrasonda bebek gayet iyi herşeyi normal organlar normal ama doktor kafanda soru işareti kalmasın amniyosentez değil ama Anne kanından dna baktır dedi ve başka bir doktora yönlendirdi ordan koştur koştur o doktora gittim Fransaya kanınız gidiyor tam net sonuç değil ama %99,9 sonuç veriyor diyor yaptırmasam nolacak diyorum kafanızda doğuma kadar soru işareti olacak stres olacaksınız diyor negatif gelirse Rahatlayacaksınız diyor ee ya pozitif gelirse sonuç olarak hiç bişi yapamıcam 18 haftalık herşeyi oluşmuş bir bebeği sırf down sendromlu doğabilir diye hayatını mı sonlandıracağım (kesinlikle hayır) ama belli ki iş biraz ticarete dönmüş işlem fiyatını soruyorum euro kuruna göre diyor şuan 2800 diyor eşim yaptıralım diyor ben hayır Benim için sonuç değişmeyecek Siz olsanız napardınız?