esra1907 Merhaba arkadaşlar ben progestan kullanıyorum. Her defasında arama kağıt havlu koyarım ama az önce biraz fazla ıslanmış gibi acaba suyum mu geldi? Öyle az gelmez herhalde dimi?
Nazo61 esra1907 bende fitil kullanıyrm her zamnkinden daha fazla akıntım oluyor giya akıntıyı bitrsin diye verdi doktr
Cansump90 Suyunuz parca parca da gelebilir takip edin tekrarlarsa doktora gidin kendimden biliyorum az az gelmeye başlamıştı
esra1907 Eliffsefa 😂😂 ağızdan aldığımda aptal gibiydim allahım yardımcın olsun doktoruna vajinal yoldan kullanıp kullanamayacağını sorabilirsin canım
Eliffsefa esra1907 resmen şuurumu kaybediyorum 😂konuşmam yavaşlıyor herkes benden korkuyor birşey oluyor diye😂😂
Cansump90 Doktorunla gorus vajinal yoldan da alabilirsin derse oyle yap hem daha etkili vajinal yoldan hemde etkilemiyor ☺️