Sbnm06 Allah'tan ümit kesilmez,ama stres yapmayın inanın ben stresden dolayı 1 yıl gebe kalamadım en sonunda tedavi için doktora gideceğim ay hamile oldugumu ögrendim neden mi adetimi beklemedim,sık sık arkadaslarımla takıldım,aklıma gelsede acaba bu ay olmusmudur desemde hep o an baska bsy düşünmeye calstım inanırmısım böyle sürekli netten arastırırdım belirtileri acaba derdim hep ama gebe kaldıgım ay ne zaman telefonu elime alsam bıraktım bakmadım kendimi dinlemedim.hatta bu ayda olmadı karnım cok gurulduyor kesin adet olucam dedim ki adetim genelde karın guruldamasıyla gelirdi 2 gün geçince güzel haberi ögrendim cok şükür.rabbim insaAllah en kısa ve en hayırlı vakitte sizede nasip eder kucagınızı doldurur ne kadardır bekliyorsunuz bilemiyorum ama dualarım sizinle 😘