Guzelannee valla canm bnde cok taktim kafaya milletinki senin benm oldugum haftalarda 3 kg 2800 falna yazmışlar normal normal.bizimkiler hic sknti yok. Dert etme ben 34+4gittim 2250 37 haftalıkken gittim 2750gayet iyi ve saglikli bebeklerimiz takma kafana zaten son zamanalrda hozla kilo alıyor bebekler 15 günde 500 gr aldi bnmki.
Haftaya sali knt var. 3 kg olur diye dusunuyorum hafyada 200 350 gr aliyorlar gubde 32 35 en fazla