ezgibozkurtkocak Gobegimde hamilelikten sonra tüylenme oldu. Rahatsız oluyorum açıkçası. Aldıran varmi aranızda ve aldirdiktan sonra nasıl cikiyo geri
Merttinanneei ezgibozkurtkocak 38 haftalik olduk bugun agdayla aliyorum mecbur kuafore gidemiyorum utaniyorm 15 dk lik isi 1saate anca yapiyorm
Beklenenan ezgibozkurtkocak benim de göbeğimde acayip tüylenme oldu ama almadim bisey olur diye korkuyorum
Mavilianne ezgibozkurtkocak Aldırıyorum canım. Yani doktora gidiyoruz bir de eşim de karnımı sevmek istiyor açıyor o rahatsız olmuyor ama ben rahatsız oluyorum. Çatlaklarla birleşince malum o yüzden aldırdım 🌸
Melek20 ezgibozkurtkocak ben bi kere yaptım ama sevemedim çıkarken yine rahatsız oldum almam bi daha şimdilik bu düşüncedeyim💐
cennet22 aynı sorun bnde de var ama sakın alma dedi doktorum aldıkca daha sık cıkar ugrasır durursun dedi dogumdan sonra dokuluyomus sanırım baklım beklicem bnde , dogum sonrası dokulmezse almak zorunda kalıcam 🙈
ezgibozkurtkocak cennet22 yaa benimde gözüme çok batıyı ve daha 24 haftaligiz . Çok uzun zaman var onumde
Merttinanneei ezgibozkurtkocak canim ben kendimi bildim bileli agda kullaniyorm şu kalip sert agdalar var ya makinede eriyen.. o yuzden hic bi zman sert degiller ama uzamadan almak lazim ki cok agri hissetmeyesin. Tertemiz geziyorsun 15-20gun
Snglcm Mavilianne bende aldırmak istyrm ama netten baktığımda doktorlar onermiyor erken dogumu tetikliyormus ne kadar doğru bilemedim korkudan dokunamiyrm
Gzmd Bende her zaman aldırırdım 32 haftalık gebeyim hala aldırıyorum canım ben o kötü görüntüyü sevmiyorum . Benim ki çoğaldı evet ama sırf çoğalmasın diye de o görüntüyü görmek istemiyorum o yüzden aldırıyorum hep bş sıkıntı da yaşamadım 😌😌😌😌
Hazalersin ezgibozkurtkocak ben aldırıyodum aldırmaya da devam ediyorum bence sorun olmuyor 41 haftalık doğum yapmıştım :)
Deletedmom00180 ezgibozkurtkocak progestan ilacını kullandıktan sonra göbeğimle tüylenme oldu doktorum ilacın yaptığını söyledi doğumdan sonra dökülür denildiği için aldırmadım
Naze2151 ezgibozkurtkocak bendede çok olsu ama hiç dokunmadım çoğalır diye sonrası dokuluyormus zaten
Busran ezgibozkurtkocak heleki gobeginizde catlaklik olduysa hıc almayın doğumdan sonra göbek toplanınca kıl dönmesi oluyor odaha zor
yareennec ezgibozkurtkocak Bende de var ama aldırmadım 30haftalık olucam basından beri vardı rahatsız da olmadım bence sende aldırma doğumdan sonra döküleceğini söylüyorlar zaten dokulmezse o zaman aldırırsın
Ozgehasan Gamzebyr valla ben bunu duymadan önce yapmıştım canm ışte bakalım nolcak eğer öyleyse alma derim ben önceden bilseydim almazdim valla