2 haftadir bacaklarim ve belimde agrim vardi doktorums sordum nts ye gir gel dedi ama o gun girememistim nts ye dun gece birden uykudan uyandim bacak ve bel agrimla biraz dolandim yurudum belim geçti gibi oldu ama adet agrima benziyen bacak baldir kalça agrim bi turlu gecmiyo agri girdiginde bacaklarim tutmuyo gibi hissediyorum ve bu beni korkutuyo randevum yarin doktoruma sorucam mutlaka ama sizce neden boyle oluyo basina gelen vsr mi dogum sancisi olabilir mi bu buarada yarin 36+0 olucaz bilgisi olan yazabilir mi lutfen