Semabolat Kızlar uzun zamandır yüzümde akne vardı hamile kalmadan önce tedavi görüyordum şimdi %70 azaldı iz kaldı sadece iz için tedaviye başlasam sakınca olur mu sizce
HandeYavuz Semabolat ben uzun süre akne tedavisi gördüm canım bekarken o zaman doktorum ilerde çocuğun olduktan sonra tekrarlama olasılığı yüksek demişti. Belki hamileliğe bağlı izler de olabilir şu an istersen doğumu bekle o zaman daha iyi sonuç alabilirsin canım 😊
Ozgehasan Semabolat malesef bizde oyleyiz ama bende düşündüm cildiye ye falan gideyim diye de doğum yapan herkez doğuran a kadar yine çıkar dedi doğum anında o terinizi saçlarınızla silerseniz geçer diye duydum bide😊