Rbysf Kizlar 15+0 da erkek dediler cinsiyetine suan 24+2de bugün doktor %98 kız dediler yanilma payi varmıdır sizce böyle bisey yasayan varmi ??
Ftmemne Rbysf işte malesef erken haftalarda yapılan tahminler bı duruma yol açıyor. Burada bu şekilde okuduğum onlarca posttan biri. Olabiliyor malesef çünkü 16. Haftadan sonra netleşiyor cinsiyet.
[silindi] Nesexx bana da kız dediler fakat benim hissiyatım hep erkekti şimdi detaylı ultrasonu bekliyorum. Kız ya da erkek net olsun istiyorum. Size % kaç kız dediler 😁
H1z2a3 Bnm de başta erkek demişlerdi bir ay sonra gidince kız dedi doktor kızım oldu tabi 😂 yanılma olmaz artık ya bu saatten sonra
Rbysf Meltemkrt ayrintiliya girdim 22.haftada ama ben kesin erkek diye hic sormamıştım doktorda soylememisti zaten
Muhley Bnde 13 . Haftada kıza benzetti 16 da gittim erkek dedi üç doktor oldu deyiltirıyorum 3 çüde erkek dedi yanılma payı varmı sizce şu anda 22 haftalıgız
Rbysf Aminem2020 yok hic bakmadilar 15.haftaya kadar erken daha belli olmaz diye 3 lu test yaptırınca ogrenmistim
NurGrlek Rbysf kizimda 15 haftada kız demişti değişmedi şimdiki gebeligimde 11 haftadan beri erkek deniliyor ayrıntılı ultrason girmedim henüz değiştirme bilmiyorum 🤔🙄
Rbysf NurGrlek canim değişebilir sen detayliya girince tekrar sor ben degismez saniyodum erkek oldugu icin iyiki de sormusum yani yoksa herseyini ona gore alicaktik