Esesen
Gözünde büyütme bence küçük şişe su al gel diyorlar, içine onlar ekliyor şekeri, içilmeyecek gibi değil. İki üç dikişte içtim ben ve şeker yüksek çıktı. sonra dikkat ettim yediklerime ve ardından açlık tokluk testi yapıldı , değerler normale binmişti . Aklında kalacağına, iç içinde kalsın , son karar sizin tabiki 😊