Ssraa 100 olup olmamasına çok takılma. O şiddeti, bizim için ilk önemli olan düzeni. Düzenli olması yeterli doğum başladığını anlamak için
Ssraa Fmy00 https://i.hizliresim.com/4pldzJ.jpg canım bu benim doğum nst düzeni görüyorsun. Seninkini çok anlayamadım düzensiz gibi geldi ama yanıltmak istemem
Fmy00 Ssraa yok canım ne yanıltması yardımcı oluyosun teşekkür ederim❤ son 14 gün zaten bekleyecez artık😂
nur_efe_ Ssraa canım bu sancılar çıktığında kaç haftalıkdn bide hissediyomuydun sancılarını ne güzel böyle sancilara bak ya darısı bana
Halime87 Fmy00 sizinki düzenli değil önemli olan birbirine yakın belli aralıklarla tepe gibi şekil çıkması.
Fmy00 Halime87 evet canım ya bende onu merak ettim genelde hep öyle gördüm ama benim bu dümdüz gidiyor düzensiz mi oluyor yalancı sancımı oluyor ne bu şimdi 😂 düzene girsin artıkkkkk😅😅
nur_efe_ Fmy00 evet canım sancilarin var darısı bana ve bekleyen arkadaşlara bunu görmek bile iyi emin ol Allah bilir ama yakın doğumun sikkalsirsa takip et 🤗
Fmy00 nur_efe_ evet canım ya orda 100 lerde sancı görmeyi çok istiyorum artık sıcaklar bunalttı allah hepimize hayırlı doğumlar versin doguralım artık😅❤
Halime87 Fmy00 sancınız yok bu görselde, yüksek çıkması bi anlam ifade etmez probu sıkı bağlarlarsa yüksek çıkar mesela, önemli olan inip çıkması belirli aralıklarla.
Ssraa nur_efe_ kuzum 40 haftalıktım. Bunlar doğum sancılarım, bundan saatler sonra doğurdum. Yani hissetmemek mümkün değil delicesine iliklerime kadar hissettim😊
nur_efe_ Ssraa maşallah bizde görürüz bu sancıları inşallah hiç belirtin Falan var mıydı doğuma yakin
Fmy00 Halime87 anladım canım sancı hissediyorum aslında normalde ama yalancı sancılar düzensiz geliyor karın ağrısı gibi neyse artık günümü bekleyecem 😅😅
Ssraa nur_efe_ benim haftam dolduğu için propess ile doğumum tetiklendi. Ama bir bucuk gün öncesinden bel kasık ağrıları yaşadım. Doktora gittiğimde açıklığım vardı sancılar açılma sağlamış. Haricinde bir hafta gibi bir sürede kabızlık vardı bende