lleyla4545 Nuur2001 ınşaallah canım ya çok korkuyorum okudum internette doğum kusurları yapabilir diyo. Bide benim yedikten ertesi günü midem çok bulandı bide ishal oldum o yüzden de çok korktum inşallah bisey yoktur
Nuur2001 Lindam içinde çok fazla A vitamini barındırıyor ve bu ilk aylarda doğum kusurlarına yol açıyormuş
Lindam Deletedmom2224 Nuur2001 hiç haberim yoktu biz de hafta sonu pikniğe gidecektik ciğer yemeğe. Öğrendiğim çok iyi oldu
Deletedmom2224 Lindam valla ben ay olarak bi ayrım okumadım. Gebelikte yenmemelidir diye okudum demek ki bütün gebelikte yasak
lleyla4545 Lindam ilk 3 ay yenmemeli canım ondan sonra yiyebilirsin ama ayda 1 gibi mesela bide çok abartmadan