Aslisuvay KubSav33 gayet normal bende de oluyodu ama idrar yolunda enfeksiyon varmis seninde akintin oluyormu
minikkurabiyem2019 KubSav33 ben 28 deyim ara ara halen oluyor o zamanlarda oluyordu yerleşiyo bebek derlerdi . Kendini cok yorma yine dr una belirt canım
KubSav33 Aslisuvay enfeksiyon bende de var saglik ocaginda tahlillerde cikmisti doktoruma gosterdim sorun yok bol su ic gecer dedi akintimda normal yani
KubSav33 Aslisuvay tesekkur ederim saolun gercekten memleketteyim doktoruma gidemedim geceden beri ara ara giren asiri bi kasik agrisi alt tarafima dpgru agri olunca
Melsel Bende 10.hafatay giricem benimde kasık agrilarim var adet dongusu geliyosa daha cok oluyor sanki olcakmisim gibi