SemaAsya Sevdaaa599 Bazen hapşurduğumda bazen de bir şey yediğim zaman. Seyirmeden daha güçlü şekilde tık tık atıyor karnım. Hani ilk hareketler böyle küçük pıt pıt şeklinde oluyordu ya bu daha güçlüsü. Zaten hıçkırıkla tekme ayırt ediliyor. Gerçekten hıçkırırsa anlarsın. Bu hıçkırıkla kafasının nerdee olduğunu anlıyorum mesela :)
Dilanserdar SemaAsya bende anlıyorum benim tam kasığımda oluyordu hiçkırık kafası ordamı diyodum acaba diye doktora gidince bebek baş aşağı duruyor dedi =)
Dilanserdar Kalp atışı gibi yürüdüğünde fark etmiyorsun uzanınca oturunca tık tık vuruyo içerde zıplıyor karnın gidip geliyo 2sn bir 5 6 dk sürüyo 31haftlğım dışardan görüyorum hareklerini senin haftanda elimi karnıma koyduğumda hissediyordum net
YagmurOz Pıt pıt pıt düzenli olarak tekme gibi hissediyosun böyle 2sn de 1 geliyor aynı ritimde tekrarlıyor 🤭 çok şirin bence iç gıcıklayan bi his 😍
SemaAsya Dilanserdar Evet benim bebeğim de baş aşağı duruyor. Çok hareketli olduğu için döner sanıyorum hep ama hıçkırık olayı bizde yaklaşık her gün oluyor o da bana ben buradayım anne diyor :) Hatta üzülüyordum yazık perişan oluyor diye hıçkırınca ama ciğerlerinin gelişimi açısından çok iyiymiş bizim zannettiğimiz gibi rahatsız olmazlarmış 😍
Leyliiii Ben 33. Haftamdaydım galiba ilk defa anladım şimdi net olarak hissediyorum ama kızım hıçkırınca ben bir tuhaf oluyorum 😂😂 sanki içim geçiyor 🤷🏻♀️🤰🏻
SemaAsya Buharaa Aaa öyle mi :) bilmiyordum. Teşekkür ederim. O zaman duruş tahmini tutmadı 😅 Neyse cumartesi gideceğiz bakalım görürüz 😍