Emi Merhaba arkadaşlar bugün hastaneye gittim ve kan verdim sonuç bu cıktı ama hamilemiyim değilmeyim bilemedin anlayanlar bi baka bilirmi?
cennet_aka27 Emi sonucuna göre keseyi bile görebilirsin canım 😊 2581 de ben keseyi gördüm 4+3 günlüktü o zmanlar😊
Simya34 ManolyaZorAltun bende şu noktaya takıldım,keseye bile bakılmış,doktor küçük demiş henüz,hala hamileyim değilm miyim diye sorulması?Belki doktor net birşey söylememiştir,Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin arkadaşımıza..