Kızlar merhaba kasığımda sislik hissediyorum bir haftadır ara ara oluyodu sisiyo gibi bişey oluyo son iki gündür de midemin altında aynı şey oluyo ve beni rahatsız ediyo ilk hamileliğin olduğu için kasılma mı değil mi bilmiyorum bebegin ayakları kaburgamn orda tekmeliyip duruyo tekmelediği yerlerde de çok sertlik oluyo sisiyo gibi bisey oluyo . 28 hafta 3 günlük hamileyim bilginiz varsa yardımcı olursanız sevinirim