DiplomaliEvHanimi Kbrazcan benimde 22haziran nisanda kurtaj oldum. Bu ay ovulasyon kullandim catladi ama adete 1hafta kala 15inde. ay sonuna ancak bakabilirim hayirlisinolur ins happymom uygulamasina gore 4haftalik yazio 🙄🙄🙄
ecemtmr Kbrazcan 3 haziran son adet tarihim 5+1 im bugün, dün keseyi gördük 😍ama gec döllenme var kuzular ondan adet tarihimi 12 haziran baz alıyoruz sağlıkla gelsin bebişlerimiz inşallah hayırlısıyla 🙏🏻🙏🏻🧿
Nnurmehmet Kbrazcan 13 haziran 🤰 5+2 cok şükür canım hepimiz sağlıcakla kucağımıza alalım inşallah yavrularımızı 🤲🧡
Cansump90 Kbrazcan bizde ilk bebegimizi kaybettik insallah bunlari sağlıklı bir sekilde kucagimizi alip büyütürüz 🙏🏻😍
Gzm33 Kbrazcan canım rabbim saglıkla kavuşmayı nasip etsin cümlemize cenneteki evlatlarmızındw sabrını versin allahım 😢 hayattaki en büyük acı evlat acısıymış inşallah rabbim şimdi hayırlıysa kavuşmayı nasip eder
Eliffsefa Benimde son adetim 7 haziran ikinci gebeliğim ilki malesef düşükle sonuçlandı.Rabbim bunu bağışlasın inşaallah🤲
Aycan16 benimde 9 haziran 3. gebeligim 2 kez kurtaj oldum insallah bu kez saglikli sonuclanir yarin doktora gidicem