esra1907 Son aylarda zaman geçmiyor derlerdi doğruymuş. Gerçi benim erken doğum riskim var belki erken de gelebilir 😕 Sizin ne kadar kaldı?
Yasmnnn esra1907 bende hep öyle derdim vakit geçmezdi şimdi kızım 24 günlük günlerin nasıl akığ geçtiğini anlamıyorum bile😊🙈 az kalmış sabredin💐
Burcuveburcum esra1907 Son 54 diyor program ana doktoruma göre 2 eylülde gelicek ikinci kızım🌸 son ay gerçekten çok ağırlaşıyor insan bi de sıcaklar Allah yardımcımız olsun🙏
esra1907 Aysekk53 sanırım benimde o kadar kaldı canım ya 🤦🏼♀️ 9 ay anne karnında durmak istemeyen bir oğlum var 😂
esra1907 Yasmnnn maşallah canım allahım analı babalı büyütsün 🤲🏼♥️ Ya oğlum gelse de onunla geçirsem günlerimi
esra1907 Yenianne92 ben örgüye başlamaya karar verdim lavoba harici kalkamıyorum 😂 yapacak başka birşey yok sanırım
Yasmnnn esra1907 amin canım sağolasın :) bazende bikaç gun daha dursaydı içimde diyor insan herşeyün tadını cıkarmak lazım :) tadını cıkar
esra1907 d190516 ya bazen düşünüyorum da 200lerden bu günlere geldik ama herhalde heyecan bastığı için geçmediğini düşünüyorum 😂
esra1907 Burcuveburcum çok zor canım ya cidden benim gibi ter döken var mı acaba diye düşünüyorum su içinde kalıyorum 😩
Aylin2019 benımde son 38 tabıkı gunler sankı gecmıyo hem bır an once olup bıtsın hemde korkuyorum zaman yaklastıkca
esra1907 Aylin2019 bende bu erken doğum riski yüzünden korkmaya başladım 😩 rabbim sağlıklı kucağımıza almayı nasip etsin
Esenn1 esra1907 Son 55 aynı sayılırız valla hamile olduğumu ilk öğrendiğimde geçmez bu dokuz ay demiştim ama 7 ayı devirdim bile 😂😂 az kaldı az sabret...🙏
esra1907 Esenn1 valla inşallah aynı sayılırız canım benim Cumartesi sancılarım çıktı nst de serumla durdurdular 😂 her gün bizim için çok önemli 🤲🏼♥️