Nazo61 Rzlgln534 ben a negatif eşim a pozitif bizde var kan uyuşmazlıgı ilk doğumda gerek görmediler ama ikincide yapılack haftaya yaptrcm bende
SolmazEs Rzlgln534 kan uyuşmazlığı olması için sizin negatif olmanız gerekir. Zaten sağlık ocağındaki ebeler pek bişey bilmiyor. Doktorunuz doğru söylemiş.
Denal Denal bnmle eşimle de aramdakan uyuşmazlığı olduğu için paylaştım.....bir Rh uyuşmazlığı var birde grup varmış ama siz Dr a güvenin.....olmazsa başka Dr gidin
mervekucuk SolmazEs bilgiyi düzelttim canım ayrıca onu ben değil kuzenim yazmış kafası karışıp o yüzden yorumu görünce tekrarladım
mervekucuk mervekucuk canım bunu ben yazmadım ya kuzenim takılıyordu programda o da yanlış anlamış kusura bakmayın okudum bende şaşırdım tam tersi olursa öyle yani anne negatif baba pozitif olunca yani anne baskın olunca ama kanama kısmı doğru dikkat edilmeli
silacetin88 Rzlgln534 hayır yok canım kan uyuşmazlığı olması için annenin negatif babanın pozitif kan grubu olması gerekiyor
MUSTAFAYSUN Rzlgln534 annenin kan grubu negatif ise kan uyuşmazlığı vardır bende negatif kan grubundayım eşim pozitif kan uyuşmazlığımız var 👍