Geçtiğimiz hafta ikili test için ultrason çektirmiştim. Doktor görünürde sorun olmadığını ama yine de sonuçları almak için gelmem gerektiğini söyledi. Gittiğim hastanede bulunduğum ildeki şehir hastanesine taşınmış doğal olarak doktorum da.. Gittiğim doktorun randevu defteri kapalıymış. Başka doktordan randevu alsam benim ultrason sonuçlarımı o da görebilir mi yoksa sadece beni yönlendiren doktor mu görebilir? Başka yerden bilgi alamadım şimdiden yardımcı olacaklara teşekkürler 😊