Bafan1_ belden iğneden korktugum icin genel istemiştim ilk doğumumda. Ama doktorumuz genel olursam bebeğe hemen narkoz gittiğini lokal olursam narkoz bebeğe ulaşmadan oradan çıkardıklarını söylemişti. Spinal oldum. Belden yapılan iğneyi de hissetmedim. Kesilirken zaten asla acı hissetmiyorsunuz. Sadece dokunmaları el hareketlerini hissediyorsunuz. Sonrasında dikiş agrisi da yaşamadım. Hayırlı doğumlar diliyorum 🙏🏻