Selamun Aleykum Arkadaşlar.
Ben adetim geciksin diye ilaç kullandım ama sadece iki gün kullandim normalde ilaci biraktiktan en fazla 1 hafta sonra adet oluyormuşsun. Ama ben 17 gündür adet olmuyorum. Sonra eczaneden 5 liralik testlerden aldim sonuç pozitif çıktı. Ona inanmadım 15 liralik sonucu erken gösteren testten aldim o da pozitif çıktı. Yani iki test yaptim ikiside pozitif çıktı. Ayni zamanda kasiklarim belim karnim arada bir vajinam çok aciyor bunlar hamilelik belirtisi mi? Yarin da bir kadın doğum uzmanina gidicem. Sizce hamile miyim?