Mizgin_47 Kizlar ben hamile kalmak istiyorm ve calismalRa basladik esimle yani son adet tarihim 24 hazirn dolenme 8 temuzzda oldu adet olmama daha bir hafta var ama ben cok sabirsizm dayanamiyrm .sizce ne yapaym ogrrnmek icin
senaural123 Mizgin_47 10 gün gecmis catlamadan erken gebelik testi ile ogrenebilirsin canm ovulasyon ile mi ogrendin yumurtlamayi
Loya06 Mizgin_47 ayrıca döllenme değildir o yumurtlamadır canım belki tutmayabilir hemen kendini umutlandırma derim
Birminiksusamtanesi Mizgin_47 yumurtlama uzerinden 10 gun gecmis kan versen varsa eger cikar buyuk ihtimal idrarda cikmasi icin henuz erken 12 14 gun sonra idrarda da cikar
Mizgin_47 senaural123 ya yumurtlamayi biliyordum da ona gore gittim denemez cunku test kulanmadim .bide adetin ikinci haftasi esimle berabr olduk