Hazelkrnz Kızlar kasık ağrım var 3 gündür enfeksiyon vs yok atlattım çok şükür baskı yaptığı için olabilir mi?Tuvalete gidiyorum deli gibi sıkışmış halde ama en fazla 4 damla geliyor. Bide erken dönmemiş mi sizce?
Admh Hazelkrnz benim 26 haftalıkken döndü şuan 39+2 kasılmalarim var 12 dk 1 bu hafta gelir dedi ins gelir 😊çok erken değil yani canm onemli olan 36 haftadan sonra sabit kalması başının aşağıda olması 😊
Mervednr Hazelkrnz benimde 26. Haftada dönmüştü doğum pozisyonunu almıştı. Erken doğum riskim var benim canım bende aşağıda hissediyorum
Hazelkrnz Admh haraketleri herzaman ki yerde ama bi kaç gündür kasıklarımda ağrı var ve zaten progestan kullanıyorum basından beri bi düşük olduğu için
Basakmom 25 teyim doktor dönmemiş ama zaten erken dedi. Dönsede tekrar döner suyu bol olduğundan diye yorum yaptı. Bence stres yapmayin
Hazelkrnz Admh yok nstye girsim geçen hafta sancı hiç çıkmadı kasılma normal dedi gönderdi bende anlamıyorum ki bu kadar kasılma nasıl normal oluyor. Başı aşağıda diye ağrım olabilirmiş öyle demişti doktor daha dün kontrol etti
Buseersoy Benimde öyleydi ama bugün gittim ayakları aşağıda başı yukardaydı belli olmaz bence Hazelkrnz