Beklenenan Bakalım bende düşünüyorum.. Yani dışarda daha pahalıya geleceği kesinç ordaki ürünler çarşıda daha pahalı.
TTugbaaa Teşekkür ederim 😊 kesin ordan alacagım.
dvran22 Bende 0-3 ile 3-6 yı ordan alayım dedim. Önce az mı getirtsem acaba dedim. Ama sizim yorumlarımızdan sonra tek seferde getirtmeye karar verdimö kendime hemen bir liste oluşturup seçmem llazım 😊 Şuan 18 haftalıgım detaylı ultrasyonu bekleyim diyorum, erkek dedi ama doktorum yine bir kontrole daha gideyim ve almaya başlayım,🤭 çok sabırsızım hergün bakıyorum takımlara.
sevval55 Bu kadar güzel yorum varken almamak mümkün değill. Bende hastane çıkışı, battaniyeler vs almam lazım , ihtiyacımız çoook bütçe kısıtlı..