Olinok 123annecim cnm ben de kendm yaptım. https://i.hizliresim.com/JV2R7J.jpg Bu şekilde yapıyorum hatta eşe dosta 💞
lilamom Olinok sizin yaptiginixda cok guzelmis masallah el beceriniz var heralde, ben hem kapi susu ama hem odaya ahsap dekor olsun hem gece lambasi olsun diye tercih ettim🥰
Olinok lilamom teşekkür ederm. Yok aslında hazır alacaktım ama çok abartılı fiyatlar veriyorlar. Ben de kendim yaptım. Bayıldım sizin model de çok güzel 💞 güzel günlerde kullanalım inşallah.
lilamom Olinok amin insallah🙏🏻 Malesef ayni ceyiz gibi isin icine bebek girince nasilsa alicaklar diye 10 liralik sey 50 lira oluyor hersey ates pahasi
seymaaygunsafca [url=https://hizliresim.com/AOJ47z][img]https://i.hizliresim.com/AOJ47z.jpg[/img][/url]
seymaaygunsafca [url=https://hizliresim.com/EOJG8v][img]https://i.hizliresim.com/EOJG8v.jpg[/img][/url]
123annecim lilamom bir şey soracağım size bende karar verdim sizinkinden yaptırmaya sipariş vermeye ama daha önce hiç instegramdan havale ödemeli hiç yaptırmadım hep kapıda ödeme yaptırdım ne olur ne olmaz diye güvenilir bir sayfa mı acaba ?
lilamom 123annecim evet canim guvenilir yani benim baska arkadaslarimda aldi bir sorun yasayan olmadi, instagramda cogu sayfa havaleli malesef
lilamom 123annecim ben siparis vereli iki hafta oldu 3 hafta sure veriyorlar gecen gun taslagi gonderdiler suan bekliyorum kisiye oze yapildigi icin biraz uzun suruyor malesef
lilamom 123annecim etmemek hata olur canim malum hangi devirdeyiz elini attigin yer dolandirici malesef😪 ama hic kotu bisey duymadim o yuzden siparis verdim herkese verip bizi dolandirmazlar diye dusunuyrm😅