Bende endometriosis olduğu için ağrılı adet olurdum. Çikolata kistinden ameliyat bile oldum. Yani bayıldığım bile oluyordu ağrılı adetten ve 2 sefer çektirdim hsg. İkisinde de anestezi istedim. İkisinde de uyandığımda aşırı ağrım oldu. Çok fazla mı zorladı doktor ilaç verirken bilmiyorum ama ilk 3-4 gün ben yürüyemiyordum. Rahimde perde olduğu tespit edildi, rahim ameliyatı geçirdim ve tekrar çekildi film ve ikinci sefer de daha çok canım yandı... ameliyattan mı bilmiyorum ama 5 dk anestezi veriyorlar ve ne yaşayacağın belli değil o yüzden yerinde olsam anestezili isterdim. Canından kıymetli değil ya. Normal 500 anestezili 750 idi. He bu ara bu hafta bebeğim doğacak Allah nasip ederse. Tespit için gerekli diye düşünüyorum, öncesinde 2 düşüğüm olmuştu film olmadan sebebini anlayamamıştık. Bence iyi bişey 👍🏼