Emellezel o eller hep yüzde zaten bizimkide öyleydi ama çok hareketliydi hatta doktorum kız çocukları çabuk hareketlenir erkek çocukları biraz daha ağırdır demişti 12 haftalıktık kız dedi 13+4 de ikili taramaya girdim ordaki doktorda kız dedi 16+2 olduk hala kız inşallah şu saatten sonra değişmez kendimizi kıza baya alıştırdık 🙄😂