Tugbabelli Hayırlı olsun öncelikle 😌 Bende kullanıyordum öncelikle paket almayın. Evde olmasın,oldugu taktirde mutlala içiyorsunuz. Çalışıyorsanız ve iş yerinde içen arkadaslarınız varsa oldukca zor uzaklaşmanız. Ben 23.haftamdayım günde 1-2 tane içiyorum yemek sonrası o isteğimi aşamadım henüz ama bende çabalıyorum. eşim bırakmadıgı zaman içmiyorum. Benim hiç bulantım olmamıstı o yüzden tiksinemedim 😞 Sizde günde 1-2 tane için demiyorum asla ama bu dönemde daha cok zorlanıyormus insan bunu anladım. En büyük desteğiniz eşiniz olacaktır. İnsallah siz tamamen bırakabilirsiniz.