Hnfeshnn Zamanın gelmiş zaten nişandır. Değilse bile kan görür görmez hastaneye gitmelisin diyorlar. Hemen doktoruna git bence
KukyFurMama Hasibekru nişan gelince hemen doğum başlamıyor canım. Bazen bir hafta bile sürenini duydum. Ama doğumun yakın zamanda olur artık
KukyFurMama Hasibekru aaaaaaaaaaaay çoook sevindim canım geçmiş olsuuun ♥️ Darısı başıma inşallah çok öpüyorum seni de bebeğini de 🥰
Hasibekru Mlsgzll hiç bişiy anlamadım şükür 🙏 su gibi geldi geçti sabah 8 de yattım hastaneye 11.30 da Doğuma girdim 11.40 doğurdum 3 ıkınmada Doğurdum . Herkes çok şaşırdı Allahım sizede nasip etsin 🙏🙏🙏
Mlsgzll Hasibekru ay rabbim bize de nasip etsin inşalllah bebeğinle uzun saglıklı bir ömür dilerim canım 🙏🏻🥰