Ruya22 durun bakalım kese görülmüş bir kaç gün sonra tekrar çağırmış zaten ben içinin 5. Haftada görülüp görülmediğini hatırlamıyorum sadece keseyi o zaman gördük ondan eminin de içini ne zaman görüp kalp atışı dinledik tam bilemiyorum 6 veya 7. Hafta mıydı acaba o ara o kadar sık gidildiki doktora benim de kafam karıştı