Eminebdk benim 2. Bebeğim ve kesinlikle sleepy alicam.Prima kullanıyorum ilkine.Hwm inanılmaz pahalilasti hem de en iyisi en pahalisi değil gerçekten.Neyle baslarsn onla gidiyo kaç kere farklı bez denedim çocuğun poposu yara oldu piştikten.O yüzden bu sefer kesin sleepy