Oykuuu esrosatt ben gittim nakit tek gebelik 350 tl verdim çok iyi bir şekilde ilgilendi ben memnun kaldım ve tertemiz
espalp esrosatt ben instagramdan takip ediyorum. Yakın olsa koşa koşa giderdim o nasıl güzel bir ultrasondur ya 😱 paylaştığı bebek resimlerine bi bakım resmen canlı yayın😱 ona ayrıntılıya gitmeyi çok isterdim 😬
esrosatt Oykuuu merhaba ben sağlıkcıyım il dışından gelecem artık mersin’de kalçam forum yaşam ve ortadoğu’yu aradım detaylı ultrason sordum Dr beyi önerdiler
esrosatt Oykuuu ne kadar süre bakıyor acaba ? birde usg kağıdı falan veriyormu hatıra kalsın istiyorum 😊
Oykuuu esrosatt şöyle bişey herkesin diyaloğu insanlara yaklaşımı farklıdır bana çok ilgili geldi cantekin bey gayet iyi her soruya cevap verdi açıklayıcı konuştu
Oykuuu Dört sayfalık rapor verdi ve çok güzel bir yüzünün resmini tabiki istediğini belirtki uygun pozisyonu bulup çeksin ve yanlış değilsem 20 dakkadan fazla baktı ve bir sonraki hafta ücretsiz tekrar baktı
esrosatt Oykuuu çok teşekkür ederim 😊 umarım güzel deneyimlerimi paylaşırım bende sizin gibi☺️ hatırlatacam resım içinde hangi dr da takıplısınız
Oykuuu esrosatt city hospital de ceren dinçer ata çok iyi bir doktor beş seneden sonra kızıma hamile kalmama vesile oldu