Ezgikiran 38+6 olduk kızım gelmiyor sancı kasılma hiç birşey çıkmadı sizde durumlar nasıl bebekler kaç kilo
Usya34 Ezgikiran 38+5 ne gelen var ne giden 😔 Millet daha doğurmadınmı diyor psikolojim bozulmaya başladı 😓
Snkz Ezgikiran yok valla gelmedi nerde 38+3 doktor 40a kadar yolu var bekle dedi 😂ama ben çıksın istiyorum merak ediyorum acı çekmek için can atıyorum her gece sanciyla uyanirim.jnsallah diyorum😂🤣
Miraylina Ezgikiran nerdeeee 😁 39+3 olduk hala gelmedi nazlı kızım 🥰 sancılar oluyor geri geçiyor hergün acaba bugün doğarmı diyorum☺️
Oglusannesii Ezgikiran yinede hazirana göre gelen çok oldu bence diğer ay 40 tan aşagı doğum hikayesi okumadım psikolojim bozulmuştu bu ah iyi yani 😂
Fmy00 Kızlar bizde 38 haftalıgız bugün nst de 80 leri vuran sancılarım cıktı açılma olsun sancı artsın diye ne yapmalıyım 😅😅
Sima Ezgikiran 40+1 olduk sancı var açılma yok her gün çatı muayenesi oluyorum lekelenme bile olmuyor 😕
Medine55 Ezgikiran bizde 38 olduk ama tık Yok ne sancı ne ağrı hiçbirşey çok rahat ve sakin şu aralar hamileliğim 🤔 Gelmiyolarr her kontrole gittiğimde bu kez olcak diye gidiyorum ama malesef
Sevaldemir Ezgikiran benim oğluşum yarın gelecek kısmetse. Sabah yatışım yapılacak suni sancı ile başlatılacak doğum
Minikmucizem111 Sevaldemir Allah yardımcınız olsun. Benim de pazartesi suni sancıyla başlatılacak. Korku var mı sizde de ve bizimle de paylaşırsanız sevinirim 🙏