ZCandan Kizlar 37+5 oldum kizimla dun kontrolum vardi bebisimin kilosu 3200 gr olmus 1 haftada 400 gr almis. Bu sekilde gidip 40 haftayi doldurdugunda acaba iri bebek olur mu. Normal gorunuyo dogumum sezeryan olmak istemiyorum. Bilgisi olanlar yazabilir mi
RdvnMlkn ZCandan canm bn 39.haftamda dogum yaptm sabah kontrole gitmistm bebegmn kilosu 3.500 gram dedi dktr aksam dogurdum bebegim 2.760 gramdi yanilma paylari oluyo
Anneadayiiiii ZCandan merhaba Benim bebişinde kilosu 37+O da 3.365 kg idi dün 39+0 oldum hem çatı muayenesi yaptı bende kiloya baktı 3992 kg olmuş şuanlık normal diye konuştuk zor olacak ama normal dedi Çatımda sorun yokmuş ama bekletsek gelmesini daha da alırlar sonuç sezeryan olur
AygyulSina ZCandan senin haftanda bebegim 3700grdi 38 haftada 3860gr oldu hos ben o haftada dogurdum ama ozaman kadar o kadar artmaz diye dusunuyorum
Pcoslubiranne ZCandan bende 36+6 da 3 kilo demisti doktorum 37+1 de suyum geldi 4 kilo dogurdum oĞlumu. 3 3 Kilo arasi dogum olur demisti ama 4 kilo dogurdum.
Merveakts Benimki 35+5te iken o kilodaydı şuan 36+2yiz doktor 4 ü geçer dedi ama çatım iyi olduğu için normal yapabilirsin dedi yediklerime daha da dikkat etmeye çalışıyorum şimdi bakalım sonumuz ne olacak 🤷♀️
RdvnMlkn Merveakts hatta o kadar sevindm ki dedim ne guzel kilo almis eve geldim sacim suyum geldi tekrar hastaneye gtim bebegim dunyaya geldi 2.760 gram dedi sok oldum bide hastanedede kilo verdi bnm icin onemli olan saglikli olmasi darisi size insallah😊😊
Merveakts Deryakaya1663 iki parmağıyla içeriye giriyor canım sağa sola çevirdiğini hissettim bide🙈 bebek ordan çıkabilir mi diye kontrol ediyor
Derya66 Canım ben 4.200 kg doğurdum kızımı normal doğum oldu biraz dikiş fazla oldu ama ebe çok normal ilk çocuğun olur bu kadar dedi
tulinakrepp Ben 39. Haftadayım 38 de 3500 kgdu doktor normal ama dikkat et yediklerine dedi cok korkuyorum sezeryan olmaktan acaba yanılma payı varmıdır kilo alımı olursa sezeryan dedi