ozgedrms kisa sürdü demissin, peki yoğunluğu nasildi ayni normal adet gibimiydi? Benimde kisa sürdü fakat bugun 10.gun halen ara ara kaherengi akintilarim oluyor. Ilk basta sorun etmedim dedim heralde tam bitmedi ama kesilmedide. Sende de oyle olmusmuydu.? Test yapim diyorum sonra ee adet oldum nasil olcak diyorum kafam cook karisik...