fatmanurercatim Kızlar merhaba benim adetim 4 gün geçti dün kan verdim kanımda çıkmadı birşey adet düzensizliğim eskiden vardı 4 aydır falan düzelmişti yine gecikme oldu galiba Adet düzensizliği gebeliğe engel mi
BirVeraAnnesi35 fatmanurercatim adet düzensizliği kesin engel denmesede engel olabiliyor misal benim hep vardı ve doktor düzeltelim öyle hamile kalabilirsin demişti düzeldi öyle hamile kaldım doktora gitmen en iyisi
Asrinayaz fatmanurercatim canım bnm adetlerim düzensizdi doktora gittim bişey olmaz dedi gerekli tahliller yapıldı soğan suyu kürü uyguladım adetlerim düzene girdi içtikten 3/4 ay sonra hmile kaldım
fatmanurercatim RdvnMlkn hormonlarım da Veya herhangi bir sorunum da yok niye düzensizlik var anlayamadım
fatmanurercatim RdvnMlkn 2 hafta önce falan akıntım çoktu kasıklarım ağrıyordu fitil verdi doktor gebelik vardır diye kullanmadım eğer adet olursam kullanacağım
RdvnMlkn fatmanurercatim sogan kurunu dene kendini ustme ovulasyon gununden 1 gun once iliskiye gir ve tekrar ovulasyon gunundede gir iliskden sonra belinn altina yastik koy ayaga kalkma 3 4 saat bekle oyle insallah hakinda hayirlisi olur