Mlsgzll inanın normal Doğum yapsamda böyle ayaklanırdım sanırım daha kolayını düşünemiyorum bu süreçte ne kadar çok hareket ederseniz o kadar kolay toplanıyor eğer normal yollarla gelmezse minik sezeryandan korkmayın derim yaşarsınız hak vereceksiniz bana hiç korktuğun gbi degilmiş dersiniz ben hamile olduğum ilk günden ameliyat gününe kadar çok korktum en korktuğun şey doğum dedim ama sonra çok kızdım kendime boşu boşuna stres yapmışım diye