Kızlar selam
bende hala tık yok doktorum bugün anestezi uzmanıyla görüştürdü sezaryen tanıma ilerlemeyen gebelik yazmış 😒 genel ve spinali açıkladı bana tamamen uyumak istemedim ama spinaldende korkuyorum biliyorum hissetmicem ama daha önce olanlar memnun kaldı mı sonraki süreç çok mu zor merak ediyorum yani eliztoş Pazartesi ye kadar kendi kendine gelmezse Pazartesi sabah 8.30 da giriyorum Doğuma tecrübelerinize ihtiyacım var 🙏🏻