Lamelif Hep 60 çıkıyor açlık şekerim hatta bir kez 59 çıktı. Halsizlik ve uyku halim çok fazla doktor hiç birşey söylemedi şekerle ilgili bundan dolayı olduğunu düşünüyorum ben. Sizin açlık şekeri nasıl hamilelikte düşük şeker normal mi?