Mkrrm canım 2 ay önce akrabam yaptı 35. Haftada da 2.300 doğurdu. Küvezde sadece o gün tuttular önlem amaçlı. Şuanda 2 aylık annesiyle geziyor paso 😀 yani illa erken doğuyor diye alacaklar değiş. Solunumu ciğerleri iyiyse kilosuda öyle. Sorun yok. Mesela ben 33. Haftadayım benim de doğum poazisyonunu almış sıpa doktorum nişanın film gelirse korkma dedi. Kilosu da 2.300 dedi o yüzden gönlüm ferah. Sen de içini rahat tut üzülme