esra1907 canım benim de oluyor hatta zaman zaman yoruluyorsam ayakta çok dolandıysam daha çok ağrım oluyor bende dayanılmaz. Kokrma. Artık bebeğin dönebilir doğum pozisyonunu alabilir. Ben 32+4 te gittim çok ağrım vardı kasıklarımda bebek doğum pozisyonunu almış