Bana da bir doktor öyle söylemişti doktor değiştirdim. Sıkıntı yok dedi 36 haftalık ken apartopar sezeryana alınmıştım. Kızım 4 ay sonra 2 yaşına girecek Allah ın izniyle. İçini ferah tut Allah ın izni ile inşallah sağa salim sağlıklı bir şekilde kucağına alırsın. Ama senin moralin beneğine yansıyor bunu sakın unutma. Kalbini ferah tut.