Mirc ilk kez 42 yi bekleten doktor duydum bence bi an önce farklı doktor ile görüş bi hastanede annemi o şekilde açılması olmadığı için 40. Haftada bi iki gün daha beklesin diye eve gönderdiler içine sinmeyip farklı hastaneye gitti direkt doğuma almışlardı ve ona rağmen bebek kakasını yemiş içeride doğduktan sonra annemin kollarında kalmış tabi sonra müdahale ile tekrar hayata döndü şükür şuan yaklaşık 5 yaşında gayet sağlıklı ama o bi iki günü bekleseydi ne olurdu düşünmek bile istemiyorum.. Hiç riske atma bence şuan bile durduğun zaman bebeğin zararına işliyor