Merisss Sancılarım basladı hafiften alttan muayene oldum yumusama var dedi doktor ama bebek kucuk daha biraz dursun ıstıyorum basına gelipte 38lere 39lara kadar duran varmı daha üç kilo bide degil
mcansum Merisss bence ck iyi öle hemen olmaz zaten dogum... Saglıklı dogsun ck hxlı kılo alır derr etme
Ades34 Merisss 35.haftamda benim de regl sancısı gibi sancılarım oldu dr a gittim alttan baktı yumuşama var dedi nidicard ve ciğer geliştirici iğne verdi onları kullandım şu an tam 39.haftaya girdim bebiş bu kez de gelmiyo ☺️